A Xiaomishop.hu és a marketing – betekintés a kulisszák mögé

236

Hogyan lehet ismert egy cég? Kik állnak az online hirdetések, a különféle megjelenések mögött, és hogy is zajlik egy-egy termék márkaépítése? Mai cikkünkben betekintést nyújtunk a Xiaomishop.hu-nál rejlő marketing folyamatokba, és a cég online marketing ügynökségével, a Netmarketinggel beszélgetünk arról, milyen is együtt dolgozni Magyarország legrégebbi Xiaomi forgalmazójával.

Az interjút a Netmarketing tulajdonosával, Laczkó Balázzsal készítettük, akit többek között kérdeztük a cég mindennapjairól, a Xiaomishop adta különleges kihívásokról, és az online marketing kulisszatitkairól.

Ha az ember meghallja azt, hogy Netmarketing, mire számíthat? Mit kell tudni egy online marketing ügynökség mindennapjairól?

Reményeim szerint a Netmarketing szóról ügyfeleink minőségi online marketingre asszociálnak. Emellett bízom benne, hogy egy pozitív érzések is társulnak a gondolataikhoz.

A hétköznapok, csak úgy, mint más vállalkozások esetében, nálunk is dolgosak. Hiszem azt, hogy a szisztematikus, kemény munka vezet eredményre az online világban is. Ez persze nem azt jelenti, hogy fapofával ülünk egész nap, és nyomkodjuk a billentyűket. A jó hangulat, lazaság ott van a mindennapjainkban. A hétköznapok nálunk a PPC bűvkörében telnek, kiegészülve némi tartalommarketinggel.

Mesélj nekem, Ti hogyan látjátok a cégnél a Xiaomishop.hu-t, mint ügyfelet? Milyen érdekességek, kihívások kapcsolódnak hozzá?

Mi mást mondhatnék, mint azt, hogy az egyik kedvenc ügyfelünk. 😊 Viccet félretéve, tényleg szeretjük a közös munkát, mivel a Xiaomishop.hu kollégái konstruktívak, rugalmasak, nyitottak az újdonságokra és az ajánlásainkra. Legnagyobb kihívás maga a márka megismertetése a nagyközönséggel, de pont ebben rejlik a szépsége is.

Hogyan kell elképzelni egy Xiaomishop.hu kampányt, mi az, amit ti csináltok meg?

Természetesen egy alapos tervezést követően felállított online stratégia mentén haladunk, melynek főbb megjelenési formái a Facebook, Adwords, YouTube és a közösségi tartalom. A vásárlások ösztönzése mellett a brand építésre is koncentrálunk. Összefoglalva a mi feladatunk az online értékesítés támogatása és a márka ismertté tétele.

Szerintetek merre tart a Xiaomishop.hu, milyen trendek figyelhetők meg?

A Xiaomishop fejlődése brutális. Tapasztalataink szerint nagyon kevés webáruház volt képes ilyen ütemű fejlődésre. Úgy gondolom, hogy a határ a csillagos ég.

Milyen terveitek vannak a Xiaomishop.hu-val a jövőre nézve?

Új, kevéssé hagyományos eszközöket bevetni, minél jobb eredmények elérése érdekében.